Yeni kayıt olan ve diğer bütün öğrencilerimizin dikkatine

Sevgili Öğrencilerimiz,

 

 

    • BYS’ye (=Bilgi Yönetim Sistemi) kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak karşınıza çıkan tablodaki bütün dersleri seçerek danışman onayına gönderiniz. Birinci sınıfta alacağınız bütün dersler zorunludur.) Ders kayıtları 27.09.2021 tarihinde başlamaktadır.

 

    • Fakülte, 3 bloktur. Bu bloklar A, B, ve C olarak adlandırılmıştır. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü, C blok 3. Kattadır.

 

    • Derslerin hangi sınıf ya da amfide olduğunu Bölüm web sayfasında bulunan ders programından görebilirsiniz. Amfi, derslik, laboratuvar ve bütün odaların kapılarında harf ve rakamdan oluşan notasyon şunu ifade eder:

GZFC = Göztepe Kampüsü Fen-Edebiyat Fakültesi C Blok

 

    • Akademik Takvimde ders kayıt tarihleri, sınav tarihleri ve öğretime ilişkin bütün tarihler yer alır.

 

    • Üniversite yönetiminin aldığı kararlara bağlı olarak takvim güncellenebilir, değiştirilebilir. Bu sebeple zaman zaman kontrol etmeniz önemli ve gereklidir.

 

 

    • Bölüm duyuruları, bölüm web sitesinden, bölüm panolarından ve bölüm sosyal medya hesaplarından yapılmaktadır. Öğrencilerimizin, bütün bu platformları düzenli kontrol etmeleri gerekmektedir.

 

    • Ders programı, sınav takvimi, danışmanlar, ders alacağınız öğretim üyelerinin iletişim bilgileri ve bölümle ilgili tüm ayrıntıları Bölümün web sayfasında bulabilirsiniz.

 

2021-2022 ÖĞRETİM YILI SINIF DANIŞMANLARI LİSTESİ

1. Sınıfların Danışmanı: Dr. Öğr. Üyesi Mehlika Karagözoğlu ASLIYÜKSEK

2. Sınıfların Danışmanı: Doç.Dr. Burçak ŞENTÜRK

                    Danışman Yardımcısı: Araş.Gör. Varol SAYDAM

3. Sınıfların Danışmanı:Prof. Dr. Asiye KAKIRMAN YILDIZ

                    Danışman Yardımcısı: Araş.Gör. M.Emin GEDİKLİ

4. Sınıfların Danışmanı:Dr. Öğr. Üyesi Elif YILMAZ ŞENTÜRK

 

    • Öğretim üyelerinin mail adreslerini ve öğrenci görüşme saatlerini bölüm web sitesindeki akademik sayfalarından öğrenebilir; görüşme saatleri dışındaki görüşme talepleriniz için mail ile randevu alabilirsiniz.

 

    • Sizin için yapılacak duyuruların kolayca yapılabilmesi için bir sınıf temsilcisinin belirlenmesi ve bütün öğrencilerin dâhil olduğu bir WhatsApp grubunun oluşturulması tavsiye edilir.

 

    • Yüz yüze yapılan dersler için  %80, çevrimiçi (uzaktan) gerçekleştirilecek dersler için %70 oranında devam zorunluluğu vardır.

 

 

    • Üniversite yönetimi tarafından yapılabilecek değişiklikler de aynı sayfa üzerinden duyurulmaktadır.

http://dosya.marmara.edu.tr/www/mevzuat/yeni4/mu_yonetmelik_onlisans_lisans_v21.pdf

         

https://www.marmara.edu.tr/dosya/www/mevzuat/2019/ekim19/MU_Onlisans_            ve_Lisans_Egitim_Ogretim_ve_Sinav_Yonetmeliginde_Degisiklik_Yapilmasin    a_Dair_Yonetmelik.pdf

 

    • Üniversiteye ilk kayıt, ders kaydı, otomasyon vb. konulardaki her türlü sorununuz için başvuracağınız yer Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’dır.

https://oidb.marmara.edu.tr/

 

    • Barınma, burslar, yemek bursu, spor ve kültür faaliyetleri, öğrenci kulüpleri ve üniversitede kısmi zamanlı çalışma imkânları için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’nın web sayfasını takip ediniz.

https://sks.marmara.edu.tr/

 

    • BYS, ÖBYS, EBYS ile ilgili her türlü sorununuz ve elektronik olarak öğrenci belgesi, transkript (not dökümü) talep edebilmeniz için Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’na başvurabilirsiniz.

https://bidb.marmara.edu.tr/

 

    • Araştırmalarınızı yapabileceğiniz, kitap, dergi, film ödünç alabileceğiniz, sesli ve sessiz salonlarında ders çalışabileceğiniz üniversitemiz kütüphaneleri, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’na bağlıdır. Kütüphaneye üyelik için web sitesini inceleyiniz.

https://kutuphane.marmara.edu.tr/ 

 

Birinci sınıf derslerinin büyük bir kısmının yüz yüze öğretim şeklinde yapılması planlanmıştır. Ancak salgın şartları gereği olabilecek değişikler, derslerin gruplara ayrılarak yapılması vb. için ders programlarındaki değişiklikleri ve ders gruplarını takip etmeniz gerekmektedir.

 

Hepinize başarılar dileriz.

HIZLI ERİŞİM